هتل های 4 ستاره استانبول

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 182
باردید دیروز : 174
بازدید هفته : 667
بازدید ماه : 1288
بازدید سال : 4424
بازدید کلی : 121321

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

هتل پرنس استانبول

 هتل 4 ستاره پرنس استانبول که در لغت به مرد و یازنی می گویند که از نسل پادشاه می باشد پس اسم این هتل برازنده امکاناتی هست که در اختیار شما میهمانان گرامی تور استانبول گذاشته است.

 

امکانات هتل پرنس استانبول:

هتل پرنس استانبول دارای امکاناتی همچون رستوران و بار , سونا و جکوزی , سالن کنفرانس , صرافی, پارکینگ, لاندری , سالن بازی, اتاق بخار , میز بیلیارد , بوفه صبحانه می باشد و هر اتاق هتل پرنس استانبول دارای امکاناتی همچون تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول , گاو صندوق, یخچال می باشد که این هتل را به یک هتل ۴ ستاره تبدیل کرده است.یکی از دغدقه های اصلی  ما  در مسافرت فاصله هتل اقامتمان تا مناطق تفریحی و فرودگاه می باشد فاصله هتل پرنس تا فرودگاه ۱۸ کیلومتر می باشد که نسبت به دیگر هتل ها در نزدیکی فرودگاه واقع شده است.

هتل پرنس استانبول با مسجد ایاصوفیه ۵۰۰ متر و با میدان سلطان نیز ۶۰۰ متر فاصله دارد . هتل پرنس در نزدیکی یکی از خیابان های پر جنب جوش استانبول  میباشد که شما مسافران تور استانبول  می توانید در این خیابان انواع مارک ها و برندهای معروف را مشاهده کرد .اگر به دنبال این هستید که سفری به یاد ماندنی را در پشت سر بگذارید پس همانند شاهزاده ها به هتل پرنس بروید و از سفر و تعطیلات خود لذت ببرید .


هتل زوریخ استانبول

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره زوریخ استانبول:

شما با ماندن در هتل زوریخ استانبول که از هتل های خوب استانبول است میتوانید تا مسجد شاهزاده و گرمابه عمومی به چند دقیقه ای بروید.این هتل نزدیک مسجد سلیمانیه و بازار “گرند بازار”است که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود.

امکانات هتل زوریخ استانبول:

شما در این هتل که شامل ۱۲۶ اتاق همراه با کولر و ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان میتوانید احساس راحتی و در خانه بودن را بکنید.در اتاق و هتل شما نیز اینترنت وایرلس (وای فای) و ماهواره وجود دارد تا شما مسافران تور استانبول را سرگرم کند.حمام ها ،شاور های مخصوص و مو خشک کن نیز دارند.در اتاق شما نیز کافه/چایی ساز موجود است.

امکانات تفریحی هتل زوریخ استانبول:

شما میتوانید فول تایمتان را در این هتل بگذرانید (البته شوخی کردم) زیرا در این هتل امکانات فراوانی وجود دارد مغازه و فروشگاه ها و مجتمع تجاری هایی که در کنار هتل واقع شده است به کنار..ما میتوانیم از این ها استفاده کنیم ولی امکانات هتل شامل:سونا،لابی،پارک بچه ها،جکوزی،کافه شاپ،آژانس خدمات مسافرتی،رستوران،ماهواره،خدمات خانه داری،پارکینگ اختصاصی این هتل،اینترنت در لابی هتل،فضای سبزی که در هتل وجود دارد،اینترنت در واحد،گشت درون/برون شهری،نمازخانه،تاکسی،لباس خشک کن، سالن ورزشی،کافی نت،گیم نت،سرویس انتقال به فرودگاه رایگان،چایخانه سنتی،چایخانه در بام هتل،زمین تنیس و بیلیارد. علاوه بر اینکه یک رستوران در خود هتل وجود دارد در کنار هتل یک رستوران هست که مخصوص هتل است که شما مسافران عزیز تور استانبول میتوانید به انجا بروید و غذا یا نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنید و از ان لذت ببرید.

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور استانبول فروردین 95



تعداد بازدید از این مطلب: 170
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود